Ahad, 3 Julai 2011

Nak Guna Yang Branded ke?Yang Biasa je?

Adoii... pening jugak kepala memikirkan...nak guna yang branded ke yang biasa je?  Yang tak berapa nak branded tu masih baik je conditionnyer.  Tapi hubby dah beli yang baru pulak...branded pulak tu?..so...tengah fikir la ni nak guna yang branded  ke?...atau yang biasa je sebab yang biasa tu dah guna satu.

Hmm... kalau guna yang branded, raser membazir la pulak sebab yang biasa tu belum habis guna lagi...macamana nak decide ni...agak-agak kalau orang lain akan buat keputusan yang macamana ye?

Taaapiii...yang branded ni famous tau..selalu je ader iklan kat TV...  Perasaan teringin nak guna membuak-buak...eiii...dah teringin sangat nak pakai yang branded ni...tapi perasaan tu berbelah bagi sebab tak nak membazir...uuu...kalau nak tau apa yang branded dan yang tak branded tu, klik je kat SINI... hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Komen

komen la sikit...